Мета

„Зимна къща“, архитектурен проект в метавселената

Изчистената геометрия на индустриалния дизайн на Дитер Рамс е в основата на „Зимна къща“. Виртуална резиденция на дигиталния художник Андрес Райзингер и архитекта Алба де ла Фуенте, тя съществува в зимен свят изпълнен с розови нюанси.

Двуетажната къща, проектирана като убежище в заснежена гора, се отличава със стъклени прозорци от пода до тавана и праволинейни пропорции.

Основана върху масивна бетонна плоча, зимната къща има стъклена кутия, под която се намира едро бетонно стълбище, водещо от входната врата към вътрешността на къщата.

Стъкленият екстериор на къщата разкрива тръбен розов асансьор, който се простира от горната до долната част на конструкцията.

Аржентинският дигитален художник Рейзингер създава Зимната къща

При проектирането на къщата дигиталният художник Райзингер и архитектът Де ла Фуенте целят да напомнят за проектите на индустриалния дизайнер Дитер Рамс от началото на 60-те години на миналия век. Както и да изследват зимния сезон в метавселената.

„Искахме да си представим как изглежда това време на годината в метавселената. Затова събрахме всички чувства, които свързваме със зимата, предимно тишина и уют, и ги претворихме в тази алтернативна реалност“. Райзингер обяснява пред Dezeen.

Думата „метавселена“ се отнася за всяко пространство с виртуална реалност, в което потребителите могат да се включат в компютърно генерирана среда. Като например покритата със сняг провинция, създадена за Зимната къща.

Освен това, проектирана изцяло в розово, къщата на Райзингер има огромни прозорци, които свързват вътрешните и външните пространства.

Виртуалната резиденция Winter House включва селекция от минималистични мебели

Селекция от минималистични мебели е организирана в отворени помещения във виртуалното жилище. Тя е препратка към модернистичния интериорен дизайн.

Ъглова камина в дневната зона има ниско разположени розови дивани и елегантни, светлосиви подови настилки, които придават на пространството зимно настроение.

„Опитвам се да превърна мебелите във фокусна точка на моите стаи“, обяснява в допълнение Райзингер. „Непрекъснато променям реалността дотам, че да я почувствам леко изкривена, но не искам това да е явно – единственото, което искам, е да добавя мъничко странност, за да разстроя зрителите.“

Related posts

Запознанства в метавселената: Ето най-новите приложения

admin

Meta се стреми да повиши своите пълномощия за игри в метавселената

admin

Правната рамка на Япония се адаптира към ерата на Web3

admin