Мета

Tommy Hilfiger представя ново шоу в метавселената

Tommy Hilfiger планира да се завърне на Седмицата на модата в Ню Йорк за първи път от три години насам с колекцията си „Виж сега, купи сега“. Това ще бъде дебютната поява на известната фирма за облекло в новото „фигитално“ представяне на модата.

Физическото представяне на колекцията „Есен 2022“ на американската марка дрехи ще се състои на 11 септември в Skyline Drive-In в Бруклин. Събитието ще бъде предавано на живо и за потребителите на платформата за игри Roblox, където аватари, облечени в колекцията, ще се разхождат из виртуалната версия на Ню Йорк. Roblox платформата за метавселена е домакин на глобална общност, състояща се от над 50 милиона активни потребители на ден.

Новата концепция за търговия на дребно поставя началото на обичайните практики на Tommy Hilfiger, като свързва аудиторията на известната марка с чисто нова, завладяваща Web3 среда

„Когато първоначално започнах работа в бранша, Ню Йорк беше мястото, където модата, изкуството, музиката и развлеченията се сливаха в едно цяло.“ В изявление, изпратено до Hypebeast, Томи Хилфигър каза: „И дори сега, все още тази нагласа ме насърчава да се ангажирам с авангардните групи, генериращи нови творчески преживявания.“

Най-новата колекция на марката съчетава елементи на lo-fi и hi-tech, като черпи вдъхновение от града, в който е основана марката – Ню Йорк. „През този сезон всичко е свързано със сблъсъка на най-големите ми архивни влияния с нови концепции за събития на живо и виртуални светове“, продължава Хилфигър. „Този сезон е изцяло за сблъсък на любимите ми вдъхновения“.

През 2021 г., като част от разширяването на съществуващата връзка на Tommy Hilfiger с Roblox, компанията възнамерява да пусне колекция, в която освен материалните артикули, които обикновено се продават, ще се продават и ексклузивни дигитални продукти, които могат да бъдат закупени само през уебсайта на компанията. Неотдавна тя постигна успех с Roblox, като използва TOMMY PLAY, което представлява онлайн среда за общността на марката, в която феновете могат да играят игри, да общуват помежду си и да си представят един на друг дигиталните артикули.

 

Related posts

Next Earth пуска нова Метавселена екосистема

admin

Метавселенски токени нарастват на фона на заявката за търговска марка на FIFA

admin

Инвестиране в метавселената: Токени или акции?

admin