Мета

State Farm пуска iHeartMedia метавселена пространство

iHeartMedia представи iHeartLand – постоянно действаща метавселена, създадена във Fortnite с помощта на творческите функции на играта. Търсенето на концерти се е увеличило след повторното отваряне на местата за провежданeто им. Въпреки че има много изпълнения на живо, които могат да се посетят, iHeartMedia залага с iHeartLand, че потребителите ще се заинтересуват да влязат за цяла година в програмата на Fortnite.

За да се забавляват хората, островът е направен динамичен, като се променя често и се върти през редица мини игри. Той е създаден с помощта на Atlas Creative – компания, която работи с марки за създаване на уникални Fortnite преживявания

Собственикът на iHeartRadio обяви плановете си да навлезе в метавселената в началото на годината, като се фокусира върху платформата Roblox, която се харесва на потребителите от Gen Z и Gen Alpha. Тогава издателят изтъкна разширяващата се потребителска база на Roblox и изложи амбициозен план за стартиране на първата „токенизирана общност“ в платформата, която ще предлага специални награди на последователите на артисти и създатели на съдържание. През юни State Farm получи ексклузивни права за именуване на идеята iHeartLand.

Сега фокусът изглежда е върху Fortnite, която, макар и да се различава от Roblox по естетика и геймплей, е насочена към подобна демографска група от млади хора. Чарли Път е нает от IHeartMedia, за да помогне за популяризирането на новия му албум „CHARLIE“ на 7 октомври. Пут ще направи и премиера на чисто нова музика и ще бъде водещ на игра, която ще провери доколко последователите му познават творчеството му.

Въпреки че ръководителите приветстваха амбицията му, разработчикът на Fortnite Epic Games не беше пряк сътрудник на проекта.

Според Матю Хеник, вицепрезидент на отдела за развитие на метавселената в Epic Games: „Това, което iHeartMedia и екипът на Atlas Creative създадоха, е завладяващ поглед към бъдещето на Fortnite, където артистите и марките могат независимо и автентично да се свързват с феновете по нови и устойчиви начини.“

Related posts

Dating.com преследва визия за виртуални запознанства в метавселената

admin

Големите марки преосмислят ролята на главен шеф на Метавселената

admin

UFC проучва възможностите на метавселената за виртуални битки

admin