SK Telecom (SKT) току-що оповести, че нейната платформа за метавселена Ifland е натрупала 8,7 милиона изтегляния през първата година от функционирането си. Компанията планира да предложи услугата и в други региони, след като през юни стартира английска версия на платформата.
В преведено изявление южнокорейският оператор обясни, че търси партньори с оператори в Европа, Северна Америка, Близкия изток и Азия и че планира да пусне Ifland последователно през втората половина на 2022 г. Тази информация беше предоставена като част от изявлението.
„В момента обмисляме начини за идентифициране на материал във всеки регион и съвместно с големите телекомуникационни оператори да провеждаме маркетинг кампания за нови клиенти“, заяви SKT. „Вярваме, че това ще ни позволи да осигурим по-добро изживяване за нашите потребители“.
Ifland 2.0 ще въведе отворена платформа за 3D съдържание, която ще позволи на потребителите да продават предмети, които проектират и произвеждат, и да присъждат точки за лоялност; операторът планира да добави редица функции през настоящото тримесечие, за да подобри ангажираността на потребителите. Една от тези функции ще бъде въвеждането на Ifland 2.0.
SKT съобщи, че броят на изтеглянията на приложението за социална метавселена се е увеличил от 2,9 млн. към края на декември 2021 г. до 2 000 от трети страни. Освен това компанията заяви, че е получила предложения за сътрудничество от трети страни.
SKT отбеляза, че потребителите на Ifland са прекарвали 61 минути на месец в платформата, което е увеличение с близо 11% спрямо времето, което са прекарвали в платформата в края на март. Това се случи въпреки факта, че в края на април страната облекчи по-голямата част от правилата си по отношение на социалното дистанциране.
Припомняме, че от началото на май SKT сключи партньорство с Deutsche Telekom за въвеждане на Ifland на германския пазар.