Мета

Ресторанти привличат клиенти в метавселената

Множество вериги ресторанти вече са в метавселената и използват виртуалния свят, за да подобрят ангажираността на марката.

През 2022 г. повечето големи американски марки предприеха действия за защита на правата си върху марката и подадоха заявки за търговски марки в метавселената. Не всички от тях последваха с продукти. Ето ресторантите, които изпълниха намерението си да навлязат във виртуалното пространство, предлагайки всичко – от бонуси за лоялност до виртуално организирани сватбени церемонии.

Wendy’s
През април тази година Wendy’s беше сред първите заведения за хранене, които скочиха в метавселената. Wendyverse разполага с общ градски площад и баскетболно игрище, където играчите могат да стрелят с бургери вместо с баскетболни топки. През април компанията удвои своята Wendyverse и добави ново място: Sunrise City.

„Трябва да дадем на потребителите възможност да взаимодействат с марката, така че да искат да се върнат отново.“

Wendyverse е част от Horizon Worlds на Meta.

Chipotle
Chipotle е друг ранен осиновител на метавселената, като през октомври 2021 г. установява присъствие в Roblox. Компанията вече има своя собствена игра за изграждане на бурито. Първите 100 000 играчи, които разточат дебело такова, получават като награда безплатно ястие.

Jimmy John’s
Веригата за сандвичи Jimmy John’s също стана виртуална, присъединявайки се към утвърдената виртуална общност на Decentraland. След като влязат вътре, клиентите могат да изработят свой собствен виртуален сандвич. Най-добрият виртуален сандвич стана опция за поръчка в менюто на Jimmy John’s.

Related posts

Правната рамка на Япония се адаптира към ерата на Web3

admin

Meta засилва усилията си за привличане на потребители обратно към Threads

admin

Decentraland се регистрира за седмицата на изкуството в метавселената

admin