Китайското телевизионно риалити шоу Sing!China навлиза в метавселената. Технологичната компания Web3 NFKings работи с IP оператора на вариететни програми Star CM Holdings, регистриран на Хонконгската фондова борса, за пускането на Sing!Meta – метаверсия на популярното музикално шоу.
Според информацията Sing!China се гледа от над 100 милиона души в континентален Китай. Шоуто кани известни ментори да открият талантливи музиканти чрез прослушване на сляпо и отборни състезания.
Според Star CM Sing!Meta ще предостави на феновете и участниците по-задълбочено и по-интерактивно преживяване на телевизионното шоу. Предметите в метавселената също могат да бъдат конвертирани в НФТ, които потребителите могат да купуват и продават.
Изпълнение във виртуалния свят на Sing!China
Главният изпълнителен директор на Star CM Тиан Минг заяви, че Sing!Meta предлага цифров мост за телевизионната аудитория, по който тя може да стъпи на виртуалната сцена на Sing!China и да се потопи в шоуто. Участниците могат да се явяват на прослушвания, да изпълняват и да се свързват директно с други зрители и участници.
„Уеб3 и метавселената подкопават съществуващия начин на развлекателната индустрия, като ускоряват съчетаването на традиционните развлечения и технологиите в различни аспекти“, каза Минг в изявление.
„Развълнувани сме да запознаем милионите зрители и фенове на Sing!China със Sing!Meta и очакваме с нетърпение уникалното изживяване, което уеб3 метавселената на Sing!China може да предложи на тази индустрия.“
Sing!Meta се захранва от технологията на протокола web3 от NFKings. След като влязат в метавселената, потребителите ще могат да генерират уникална децентрализирана идентичност, да записват и коват музика като нефунгиращи токени (NFT), както и да притежават и декорират своите музикални стаи.
„Ние ще дадем възможност на интернет протоколите [IP] с метавселена, блокчейн и авангардни технологии и ще оптимизираме тази синергия и реализация на огромната традиционна матрица на IP съдържанието“, заяви основателят и главен изпълнителен директор на NFKings Матю Лим.
Sing!Meta ще бъде на разположение за изтегляне в целия свят, след като стартира през август. Star CM и NFKings не казват как точно хората ще имат достъп до метавселената Sing!China.
Метавселената привлича големи марки
Навлизането на Star CM Holdings в метавселената е част от по-широка тенденция сред големите медийни компании. През последните месеци марки като Disney, Warner Music Group и Universal създадоха свои собствени преживявания в метавселената в The Sandbox.
Както MetaNews вече съобщи, BBC създава колекция от потапящи преживявания, базирани на Doctor Who и Top Gear – две от най-популярните телевизионни предавания на телевизията. Програмите се стартират в метавселената The Sandbox.
Метавселената е виртуален свят, който е достъпен чрез различни устройства, включително VR слушалки и смартфони. Той се разглежда като голяма възможност за медийните компании да достигнат до нови аудитории и да генерират нови източници на приходи.
Ники Шиърд от BBC Studios заяви, че стартирането на преживяванията Top Gear и Doctor Who е само началото на пътуването на BBC в метавселената. Компании, сред които Meta, Microsoft и Roblox, вече използват метавселената.
Към момента на писане на статията акциите на Star CM Holdings Ltd са се повишили с над 10% до 118,40 хонконгски долара [~15,40 щатски долара], според Google Finance. През изминалата година цената на акциите е достигнала най-ниската си стойност от 32,55 HK$ и най-високата си стойност от 132 HK$.
*** Translated with www.DeepL.com/Translator (free version) ***