Цената на Floki Inu (FLOKI), memecoin, вдъхновен от домашното куче на Елон Мъск, скочи с 15% в неделя, а в понеделник обемите на търговия се увеличиха с над 300%. Търсенето дойде, тъй като търговците и инвеститорите заложиха на проекта, който се опитва да привлече повече потребители за своята метаверсална игра Valhalla в Китай.
FLOKI се покачи от 0,00003120 долара до 0,00003587 долара през уикенда, според данни на CoinGecko. Обемът на търговията с токена се покачи до 99 млн. долара на 29 май, което е с близо 300% повече от средния обем за предходната седмица от 25 млн. долара.
Към момента на писане на статията обаче цената на FLOKI се понижи с 2% за деня до 0,00003291 USD, а средният 24-часов обем на търговията спадна до 17,12 млн. долара. Токенът е спаднал с повече от 90% от най-високата си стойност за всички времена от 0,00033651 USD на 4 ноември 2021 г.
Китайците закупуват FLOKI
Floki е криптовалута, която започна живота си като memecoin, но се превърна в пълноценен уеб3 проект. Създадена през септември 2021 г. от анонимен екип от разработчици, екосистемата на Floki вече включва децентрализирана борса, пазар на NFT и Valhalla.
През февруари екипът обяви, че ще се насочи към Китай в най-новия си опит да привлече повече играчи за Valhalla – метаигра за печелене (P2P), която позволява на играчите да печелят токени FLOKI, като изпълняват куестове и се бият с други играчи.
След обявяването на играта Floki вече има китайски уебсайт и техническите ѝ документи, включително whitepaper, са достъпни на този език. Floki работи с Btok, популярна уеб3 социална мрежа в Китай, за да „представи FLOKI на 10 милиона китайски потребители на криптовалути“.
Floki също така пуска реклами за Valhalla по време на някои от най-големите спортни събития в Китай, като Китайската суперлига и Китайската баскетболна асоциация. Тя спонсорира и току-що приключилите финали на Световното първенство по тенис на маса в Южна Африка.
Рекламите помогнаха да се повиши осведомеността за метаигрите сред китайските геймъри.
„Днес получихме приток на китайски трафик благодарение на функцията на CCTV-5 [главният спортен канал в Китай] и искаме да ви напомним, че FLOKI е стратегически позициониран за отварянето на Хонконг и Китай към криптовалутите“, заяви екипът на Floki в туитър.