Meta, компанията майка на Threads, се занимава усилено с привличането на потребители към новия си конкурент Twitter, след като през последните седмици приложението загуби няколко от ежедневните си потребители.
Threads стартира с голям интерес, като през първите пет дни от пускането си надхвърли 100 милиона регистрации, превръщайки се в най-бързо развиващата се социална медийна платформа. Новото приложение на Meta изпревари ChatGPT на OpenAI, което се появи на пазара с гръм и трясък през ноември 2022 г., за да се превърне в предвестник на ерата на изкуствения интелект през февруари.
Тъй като Thread не успя да задържи първоначалните потребители на приложението, Марк Зукърбърг, главен изпълнителен директор на Meta, каза на служителите да се съсредоточат върху задържането, съобщи Ройтерс.
Задържането на потребителите на текстовото приложение, беше над очакванията на ръководителите; въпреки това, то „не беше перфектно“, каза Зукърбърг на среща, проведена на вътрешно фирмено градско събрание.
„Очевидно е, че ако се регистрират повече от 100 милиона души, в идеалния случай би било страхотно, ако всички или дори половината от тях останат. Все още не сме стигнали дотам“, каза Зукърбърг.
Нормален спад?
Въпреки огромния спад на потребителите Зукърбърг казва, че спадът е „нормален“, но вярва, че задържането на потребителите ще се подобри с постепенното добавяне на повече функции към приложението, включително версия за настолни компютри и функционалност за търсене.
Meta, компанията майка на Threads, е силно ангажирана с привличането на потребители към новия си конкурент Twitter, след като през последните седмици приложението загуби няколко от ежедневните си потребители.
Threads стартира с голям интерес, като през първите пет дни от пускането си надхвърли 100 млн. регистрации, превръщайки се в най-бързо развиващата се социална медийна платформа. Новото приложение на Meta изпревари ChatGPT на OpenAI, което се появи на пазара с гръм и трясък през ноември 2022 г., за да се превърне в предвестник на ерата на изкуствения интелект през февруари.
Тъй като Thread не успя да задържи първоначалните потребители на приложението, Марк Зукърбърг, главен изпълнителен директор на Meta, каза на служителите да се съсредоточат върху задържането, съобщи Ройтерс.
Задържането на потребителите на текстовото приложение, беше над очакванията на ръководителите; въпреки това, то „не беше перфектно“, каза Зукърбърг на среща, проведена на вътрешно фирмено градско събрание.
„Очевидно е, че ако се регистрират повече от 100 милиона души, в идеалния случай би било страхотно, ако всички или дори половината от тях останат. Все още не сме стигнали дотам“, каза Зукърбърг.
Нормален спад?
Въпреки огромния спад на потребителите Зукърбърг казва, че спадът е „нормален“, но вярва, че задържането на потребителите ще се подобри с постепенното добавяне на повече функции към приложението, включително версия за настолни компютри и функционалност за търсене.
Meta планира да добави още „кукички, стимулиращи задържането“, за да привлича потребителите да се връщат в приложението, като например „да се увери, че хората, които са в приложението Instagram, могат да виждат важни теми“, каза главният продуктов директор Крис Кокс.
Коментарите на ръководителите дойдоха след впечатляващия момент, в който компанията развълнува инвеститорите с блестяща прогноза за ръст на приходите.
Това беше обещаващ знак за потенциално завръщане на Мета, която беше подложена на силен скептицизъм заради прекалено амбициозните си разходи за метаинтернет миналата година, които съвпаднаха със значителен спад в продажбите на реклами.
По време на разговора със служителите главният изпълнителен директор Зукърбърг изрази убеждението си, че напредъкът на компанията в разработването на технология за добавена и виртуална реалност, която да захранва метавселената, е „по план“, макар и да не изпреварва значително графика.
Надпревара с Apple и Google
Зукърбърг подчерта още, че е необходимо компанията да започне да инвестира в технологии за добавена и виртуална реалност, за да остане в надпреварата със съперници като Apple, Google и Microsoft.
Зукърбърг и Кокс изтъкнаха неотдавнашното пускане от компанията на модел с изкуствен интелект, наречен Llama 2. Те го направиха свободно достъпен за комерсиална употреба за всеки разработчик, чиито услуги имат по-малко от 700 млн. потребители.
Според Кокс моделът е получил над 150 000 заявки за изтегляне през седмицата след пускането му.
Зукърбърг „не е сигурен дали ще се получи“ относно предложения „клетъчен мач“ срещу Елон Мъск.
Макари затварят пропастта с TikTok
Платформата за споделяне на видеоклипове Meta, която започна като съперник на вездесъщия TikTok през 2020 г., затваря приложението за приходи.
В сряда, 26 юли, Meta представи убедителни статистически данни, които показват бърз растеж на видеоклиповете Reels сред потребителите и рекламодателите, позиционирайки функцията като силен съперник срещу TikTok.