Компанията Meta на Марк Зукърбърг стартира нова абонаментна услуга за слушалките Meta Quest VR. Услугата, наречена Meta Quest+, ще предлага на абонатите си избор от две ръчно подбрани игрални заглавия всеки месец.
Стартирането на услугата бележи значителна промяна в стратегията за продажби и маркетинг на Meta.
Netflix във VR
Новата абонаментна услуга за собствениците на слушалки Meta Quest се оприличава на Netflix във VR.
Всеки месец Meta Quest+ ще предлага за изтегляне две нови гейм заглавия. Въпреки че тези заглавия се променят всеки месец, абонатите ще имат достъп до всички изтеглени преди това заглавия за игра, докато продължават да се абонират. Потребителите, които прекратят абонамента си и по-късно го рестартират отново, ще могат да получат достъп до всички изтеглени преди това заглавия.
Meta предлага услугата на цена от 7,99 USD на месец или 59,99 USD на година като изключително изгодна.
За да увеличи стойността на услугата, Meta предлага първия месец на новите абонати на намалена цена от 1 USD. Въвеждащата промоция продължава до 31 юли 2023 г.
Meta Quest+ е достъпна за притежателите на слушалки Meta Quest 2 и Quest Pro. Тя е съвместима и с предстоящата Meta Quest 3.
Промяна на фокуса на Meta Quest
Стартирането на услугата потвърждава по-ранни съобщения, че Meta пренастройва своето подразделение за метавселени, за да постави по-голям акцент върху игровите преживявания.
Както MetaNews съобщи през април, екипите, работещи по проекти, свързани с игрите, във фирмата са избегнали съкращения, докато почти всички други подразделения са понесли тежестта на съкращенията.
Работниците в компанията сега работят усилено, за да насочат Meta Quest към игрови изживявания. Има и други слухове, че Meta се надява да внедри голям геймърски франчайз като Call of Duty или Grand Theft Auto в магазина Meta Quest.