Мета

Meta се стреми да повиши своите пълномощия за игри в метавселената

Според източници от организацията Meta на Марк Зукърбърг и нейното подразделение за метавселени Reality Labs пренасочват усилията си към игрите.

Новината идва на фона на значителни съкращения във фирмата. По-рано Зукърбърг обяви, че 2023 г. ще бъде „годината на ефективността“ на Meta.

Забавление и игри

Лабораторията за реалност ще пренасочи усилията си към игрите, докато главният изпълнителен директор на компанията Марк Зукърбърг търси „viral“ приложение за метавселената.

Докато останалите служители на Meta живеят в страх от съкращения, екипите, работещи по проекти, свързани с игри, могат да се чувстват спокойни, че позициите им ще останат непокътнати. Това твърдят служители на компанията, които са разговаряли с Insider по-рано тази седмица.

Ръководителите на Meta сега работят по преработката на слушалките Quest, за да отговарят по-добре на изискванията на игрите и разработчиците на игри. Екипът също така обсъжда с външни разработчици дали в магазина на Quest може да бъде включен голям игрален франчайз като Call of Duty или Grand Theft Auto.

Не всички добри новини

Докато някои разработчици на Reality Labs не трябва да се страхуват от брадвата, има други, които може да не са толкова в безопасност.

През февруари Зукърбърг обяви „Годината на ефективността“ на Meta, а месец по-късно компанията разкри, че тази ефективност ще включва съкращаване на още 10 000 работни места след 11 000 съкращения през ноември миналата година. Последният кръг от съкращения започна в сряда и ще продължи до май.

Очаква се следващата вълна от уволнения да започне на 22 май.

Разработчиците на игри в Reality Labs може би са сред единствените работници, които са защитени от съкращенията. Очаква се да бъдат разпуснати цели отдели и разработчиците на игри, които не са свързани с игрите, ще бъдат изложени на риск, дори ако работят под шапката на Reality Labs.

Критики от страна на създателя на Doom

Един от основните критични гласове на Meta е бившият им технически директор по консултациите Джон Кармак. Кармак е най-известен като водещ разработчик на легендарни игрови заглавия като Doom и Quake.

Подавайки оставка от поста си през декември 2022 г., Кармак заяви: „Разполагаме със смешно количество хора и ресурси, но постоянно се самосаботираме и пропиляваме усилията. Няма как да подсладя [sic] това; мисля, че организацията ни работи с половината от ефективността, която би ме направила доволен“, каза Кармак.

Related posts

Метавселена: Facebook експериментира с технология за проследяване чрез очите

admin

Ethernal Labs си сътрудничи за метавселената

admin

Законодателите настояват Meta и X за правила за политическите фалшификати, генерирани от изкуствен интелект

admin