Като част от празненствата около пускането на пазара на най-новия аромат Flora на Gucci Beauty, фирмата покани Майли Сайръс в метавселената като първия посетител с аватар.
Изпълнителката, която е носителка на множество платинени награди и е лице на най-новата рекламна кампания на Gucci Flora, превзема зоната Gucci Town в Roblox, за да създаде завладяващо преживяване, вдъхновено от аромата. Gucci Town е виртуалната дестинация на марката за разрастващата се общност на Gucci. Тя е реализирана съвместно с фирмата за разработване на игри The Gang, а целта ѝ е да осигури пространство, където хората могат да споделят творчески преживявания и да създават връзки помежду си.
Аватарът на Сайръс поема контрола в дигиталния свят и провежда серия от куестове, игри и интерактивни образователни преживявания под формата на лов на отпадъци и възможности за правене на дигитални селфита
Художникът дава възможност на гостите на Gucci Town да се потопят изцяло в света на Gucci Flora чрез преживявания като „Мини игра на височини“ и „Пътят на селфитата“. Освен това клиентите могат да научат повече за аромата, като посетят виртуалния магазин на Gucci, който е моделиран по подобие на физическия поп-ъп обект Flora. Освен това посетителите могат да закупят дигитални флакони с парфюм, които са под формата на чанти за носене навсякъде, където отидат в света на метавселената.
Обявяването на съюза със Сайръс идва след период на значителни иновации от страна на марката. Lyst, фирма, специализирана в модните технологии, съвсем наскоро обяви Gucci за най-желаната марка на сезона.