Мета

L’Occitane открива празничен магазин Metaverse със сътрудничество с художници

С наближаването на празничния сезон френският гигант в областта на красотата L’Occitane en Provence навлезе още по-напред в дигиталната сфера, като стартира иновативен празничен магазин в метавселената.

Според неотдавнашен доклад този празничен набег не е просто прехвърляне на физически продукти във виртуалното пространство, а артистично курирано преживяване, създадено в сътрудничество с художника Стивън Уилсън. Той пренася клиентите в зимна страна на чудесата, наподобяваща провансалска хижа, сгушена във френските Алпи, точно от комфорта на собствения им дом.

Виртуална провансалска ваканция на L’Occitane

Присъствието на L’Occitane в метавселената, създадено на платформата Emperia, пренася онлайн пазаруването в ново измерение. Почитателите могат да разгледат разнообразни продукти, подредени интуитивно, сегментирани по бюджет в пет продуктови области. Това включва календар за пришествия, лимитирана празнична колекция, подбрани подаръчни комплекти, набор от аромати и възхитителен списък с желания на Дядо Коледа.

Очарованието на този виртуален бутик се крие в неговата интерактивност. Купувачите могат да участват в мини-игра, ловувайки за разпръснати из пространството предмети за опаковане на подаръци, като кулминацията е персонализирана кутия за подаръци, пълна с ексклузивна коледна награда на L’Occitane. Освен това магазинът включва образователен компонент, в който потребителите могат да се запознаят с инициативите на марката за рециклиране, отразявайки ангажимента на L’Occitane за устойчивост.

Маслинови дървета и персонализирани пощенски картички

Извън виртуалната вила клиентите се срещат с интерактивно маслиново дърво – емблематичен символ на Прованс, което могат да осветят виртуално. Това пространство също така позволява на клиентите да изработват персонализирани пощенски картички с избраните от тях продукти, като по този начин преодоляват пропастта между виртуалния и физическия свят, споделяйки списъците си с желания с приятелите и семейството си.

Мариана Родригес, маркетинг директор на L’Occitane за Близкия изток, изрази гордостта си от виртуалното преживяване, като отбеляза, че в него са събрани празничният дух и същността на марката L’Occitane. Намерението е ясно: да телепортира клиентите във вълшебния свят на Прованс, без да се налага да напускат домовете си.

Мнението на Emperia за еволюцията на онлайн търговията на дребно

Олга Догадкина, главен изпълнителен директор и съосновател на Emperia, отбеляза променящия се пейзаж на онлайн пазаруването. Според нея съвременният потребител желае нещо повече от обикновена транзакция; той търси персонализирано, интерактивно пътуване, което резонира с етиката на марката. Виртуалните магазини се превръщат в постоянна част от сектора на търговията на дребно, отговаряйки на търсенето на новото поколение за по-дълбоко разбиране и връзка с търговците на дребно.

Козметични гиганти в метавселената

Очарованието на метавселената е запазено и от други марки за красота. Tatcha и Clinique са създали свои собствени виртуални пространства, предлагайки интерактивни преживявания, които отразяват уникалната идентичност на техните марки. Тези виртуални начинания подчертават потенциала на метавселената като нова граница за ангажираност и лоялност към марката.

Възприемане на дигиталните сфери от страна на модата

Модната индустрия, която се стреми към метавселената, едновременно с това използва партньорства с видеоигри, като се има предвид огромният обхват и потенциал за приходи на сектора. Партньорства като това на Burberry с Minecraft и на Ralph Lauren с Fortnite са стратегически ходове за използване на огромната аудитория, която тези платформи владеят, особено в областта на мобилните игри.

Стратегическият подход на модната индустрия „да изчакаме и да видим“ към метавселената е продиктуван от огромния размер на пазара на видеоигри, който в момента е по-доходоносен от метавселената. Този пазар, особено на мобилните игри, се характеризира с модела „free-to-play“ и покупките в приложенията, като се радва на обширна и ангажирана потребителска база, която далеч надхвърля всяка настояща платформа на метавселената.

Related posts

Метавселената все още не се нуждае от регулация, казва ръководителят на ЕС по въпросите за конкуренцията

admin

DPC налага глоби на Meta в размер на 390 млн. евро заради рекламни практики

admin

Meta увеличава усилията си в областта на изкуствения интелект, създава персонализиран AI чип

admin