Мета

Kickers пускат Roblox метавселена кампания

Връзките между модната индустрия и метавселената стават все по-силни. Използвайки маркетингова кампания, свързана с платформата за игри Roblox, фирмата за обувки Kickers твърди, че преосмисля класическата маркетингова стратегия „обратно в училище“.

Чрез едномесечна активация, която ще въведе „игриво брандиране“ в популярните игри на платформата Roblox, за която се твърди, че привлича 54 милиона играчи дневно, целта е да се „подхранва себеизразяването и творчеството на децата“. Това ще бъде постигнато чрез въвеждане на „игрово брандиране“ в игрите.

Първата половина на месеца беше посветена на темата BtS и включваше сътрудничества с водещи инфлуенсъри, както и излъчван на живо турнир по електронни спортове. На 25 август фокусът се измести към празнуване на „летен фестивал“ и в него също имаше партньорства с топ инфлуенсъри.

Обувките и марката Kickers бяха включени в свързаните с модата игри Fashion Famous и Shoe Simulator. И двете игри получават милиони изигравания всеки месец

И двете игри, които са част от Metaverse Gaming Network на Dubit, позволяват на играчите виртуално да пробват различни обувки и облекла на Kickers. Чрез широката мрежа от портали на Dubit играчите на други игри, които се интересуват от обувки и мода, имат възможност да се „телепортират“ на провежданите събития на Kickers

Все по-голям фокус се поставя върху издигането на марката, а не само върху електронната търговия, което дава неограничени възможности за създаване на завладяващи преживявания, съчетаващи игри, социални мрежи, стрийминг на живо и цифрови и физически продукти. По този начин Kickers UK проправя пътя за много други, които след това ще пожелаят да последват стъпките на компанията.

 

Related posts

Съдят Roblox за излагане на деца на явно сексуално съдържание в играта в метавселената

admin

Как казината Metaverse променят облика на онлайн хазарта

admin

Запознанства в метавселената: Ето най-новите приложения

admin