Връзките между модната индустрия и метавселената стават все по-силни. Използвайки маркетингова кампания, свързана с платформата за игри Roblox, фирмата за обувки Kickers твърди, че преосмисля класическата маркетингова стратегия „обратно в училище“.
Чрез едномесечна активация, която ще въведе „игриво брандиране“ в популярните игри на платформата Roblox, за която се твърди, че привлича 54 милиона играчи дневно, целта е да се „подхранва себеизразяването и творчеството на децата“. Това ще бъде постигнато чрез въвеждане на „игрово брандиране“ в игрите.
Първата половина на месеца беше посветена на темата BtS и включваше сътрудничества с водещи инфлуенсъри, както и излъчван на живо турнир по електронни спортове. На 25 август фокусът се измести към празнуване на „летен фестивал“ и в него също имаше партньорства с топ инфлуенсъри.
Обувките и марката Kickers бяха включени в свързаните с модата игри Fashion Famous и Shoe Simulator. И двете игри получават милиони изигравания всеки месец
И двете игри, които са част от Metaverse Gaming Network на Dubit, позволяват на играчите виртуално да пробват различни обувки и облекла на Kickers. Чрез широката мрежа от портали на Dubit играчите на други игри, които се интересуват от обувки и мода, имат възможност да се „телепортират“ на провежданите събития на Kickers
Все по-голям фокус се поставя върху издигането на марката, а не само върху електронната търговия, което дава неограничени възможности за създаване на завладяващи преживявания, съчетаващи игри, социални мрежи, стрийминг на живо и цифрови и физически продукти. По този начин Kickers UK проправя пътя за много други, които след това ще пожелаят да последват стъпките на компанията.