Мета

Големите марки преосмислят ролята на главен шеф на Метавселената

Големи марки, сред които American Eagle и Gucci, обмислят как главният служител на Метавселената може да укрепи компанията им, тъй като секторът узрява отвъд FOMO към създаване на реална стойност.

Някои компании преразглеждат начина, по който дефинират тази роля, докато други сякаш са се отказали от нея. Но доказателствата показват, че дори и някои корпорации да не успяват да заменят напускащите служители по метавселената, те продължават да търсят бизнес възможности в сектора.

Придаване на значение на метавселената

Метавселената излиза от рамките на спекулацията и започва да създава за себе си реална стойност. Компаниите, които са наели главен служител по метавселената по време на пика на вълната от реклами, сега обмислят как тези роли да продължат напред.

Gucci, L’Oreal, Procter & Gamble, Disney, LVMH, Epic Games и Crate & Barrel бяха сред многото корпоративни марки, които се впуснаха във FOMO по време на манията по метавселената. Резултатът от тези експерименти с метавселената е толкова разнообразен, колкото и компаниите, които ги преследват.

Disney, например, съкрати изцяло екипа си за метавселена. Както MetaNews вече писа, това решение беше подхранено от вътрешна борба за власт в организацията. Странното е, че Дисни продължава да запазва услугите на своя главен метавселенски офис Майк Уайт.

Мат Морут, директор-анализатор за маркетинговата практика на Gartner, може да предложи някакво обяснение защо Уайт остава на поста.

Related posts

EON Reality и Axelrod за образование в метавселената

admin

Decentraland се регистрира за седмицата на изкуството в метавселената

admin

Комисията на ЕС предупреждава Meta за нарушаване на антитръстовите правила

admin