Националният превозвач на Обединените арабски емирства обяви, че ще пусне в продажба колекционерски и потребителски NFT, като първият проект вече е в ход. На 14 април Emirates заяви, че ще внедри NFT и „вълнуващи Metaverse преживявания“ за своите клиенти и работници.
„Дубай и ОАЕ проправят път в цифровата икономика, като имат ясна визия, подкрепена от практически политики и регулаторни рамки в области като виртуални активи, изкуствен интелект и защита на данните“, заяви шейх Ахмед Ал Мактум, председател и главен изпълнителен директор на Emirates.
Павилионът на Емирейтс на територията на Експо 2020 в Дубай също ще бъде превърнат в център за иновации. Фирмата възнамерява да наеме най-добрите таланти от цял свят, за да „реализира инициативите на NFT и Web3“.
Emirates използва технология за виртуална реалност на своя уебсайт
Преди повече от пет години Emirates започна да използва технология за виртуална реалност (VR) на своя уебсайт и приложение, за да предостави на пътниците завладяваща 3D картина на интериора на самолетите и дейностите на борда.
Тя беше първата авиокомпания, която пусна софтуер за виртуална реалност в Oculus Store, демонстрирайки интерактивни преживявания в интериора на кабината на своя флагмански самолет A380. Навлизането на авиокомпанията в метавселената е следващият етап в търсенето на високотехнологични преживявания.
LINE, най-популярната услуга за чат в Япония, разкри намеренията си за NFT тази седмица с откриването на нов пазар. Според висшия изпълнителен директор на Amazon корпорацията може да предложи NFT в бъдеще.
Търговската активност на NFT се е запазила на ниво от около 35 млн. долара дневни продажби
Според Nonfungible.com, активността на търговията с NFT се е задържала на ниво около 35 млн. долара в дневни обеми на продажби през предходните няколко дни. По отношение на седмичните продажби колекцията Bored Ape Yacht Club продължава да бъде най-популярна, с приблизително 47 млн. долара в продажби.