Мета

Dating.com преследва визия за виртуални запознанства в метавселената

Онлайн платформата за запознанства Dating.com иска да помогне на потребителите да намерят любовта в метавселената. През септември миналата година сайтът представи „мета-изживяване за запознанства за съвременни сингъли“ в мета-вселената Decentraland, базирана на блокчейн, а осем месеца по-късно беше обявена нова серия от виртуални събития.

Запознанства в друго измерение

Последната новина означава, че търсещите сродна душа могат да създават свои собствени аватари и да започват разговори в хиперреалистична цифрова среда. Изживяването стартира миналия месец, когато в рамките на два часа потребителите набираха номера от различни отдалечени места, за да общуват чрез аватари с бъдещите си партньори.

В това конкретно преживяване за мета запознанства участниците участваха в игрови взаимодействия и разчупване на леда, включително филмови и телевизионни любопитни факти. Dating.com вече е бил домакин на три виртуални сватби в метасредата.

Според съобщението за пресата запознанствата в метавселената, както са замислени от Dating.com, позволяват на потребителите „да откриват социални преживявания, които ще оставят трайно впечатление, и да участват в иновативни партита, събития и срещи, както и в персонализирани срещи“.

„Развълнувани сме да въведем тази авангардна нова функция в нашата платформа, като помогнем за пренасянето на запознанствата в друго измерение“, каза Мария Съливан, вицепрезидент и експерт по запознанствата в Dating.com.

„В света на Web3 разстоянието наистина не е граница за намиране на партньор.“

Междувременно главният стратегически директор на платформата KJ Dhaliwal заяви, че уникалните виртуални преживявания, въведени от екипа, са „едновременно иновативни и автентични“, като добави, че те могат да бъдат „промяна в индустрията за запознанства“.

Въпросът е дали и до каква степен запознанствата в метавселената могат да се конкурират с личните запознанства или с утвърдените им онлайн еквиваленти. Въз основа на коментарите на Съливан изглежда, че надминаването на последните ще бъде краткосрочната цел.

Концепция, която се утвърждава

По-рано беше съобщено, че компанията майка на Tinder, Match Group, обмисля да инвестира в метавселенски запознанства и планира да представи приложение за тази цел през третото тримесечие на 2022 г. Фирмата обаче натисна пауза по отношение на така наречената Tinderverse след разочароващ резултат от приходите.

През последните години на преден план излязоха други VR приложения за запознанства, като Nevermet, Planet Theta и Flirtual, които обикновено са предназначени за представителите на поколението Z, т.е. лица, родени между средата и края на 90-те години на ХХ век и началото на 2010 г. Dating.com, разбира се, разполага с повече ресурси от тези приложения: компанията майка Social Discovery Group притежава над 40 сателитни сайта за онлайн запознанства с глобална аудитория от 250 милиона + регистрирани потребители от над 40 държави.

Ако някой може да накара метавселената за запознанства да работи в голям мащаб, това вероятно е Social Discovery Group. И може би идеята не е толкова необичайна, тъй като концепцията за запознанства във виртуална реалност постепенно набира популярност. През юли миналата година HBO пусна документалния филм „Запознахме се във виртуална реалност“, заснет изцяло във VR, който проследяваше историите на двойки, които се сплетоха романтично в платформата VRChat.

Междувременно данните от проучване на самия Dating.com сочат, че една трета от необвързаните са отворени за запознанства в пространства с виртуална реалност.

Related posts

Decentraland се регистрира за седмицата на изкуството в метавселената

admin

Meta отваря заявки за участие в Metathon

admin

Армията на САЩ пренасят военното обучение в метавселената с проекта „Триполи“

admin