В ZEPETO, най-голямата платформа за метавселена в Азия, италианската луксозна марка BVLGARI ще стартира частен виртуален свят за своите клиенти. Започвайки на 31 август 2022 г., той ще включва изскачащ магазин, известен като „BVLGARI SUNSET IN JEJU“, и ще предлага на гостите си разнообразни офлайн и онлайн дейности.
Поп-ъп магазинът и кафенето, които физически се намират в Parnas Hotel Jeju, са виртуално пресъздадени в BVLGARI ZEPETO World, така че гостите да могат да се забавляват там, дори и да не отидат на действителното място. BVLGARI ZEPETO World включва колекцията BVLGARI Resort Collection 2022 в Eden, която е вдъхновена от лятното небе с нюанси на злато и топла кайсия.
Гостите могат да се насладят на сладкиши и напитки в „BVLGARI SUNSET IN JEJU“, който е въплъщение на идентичността на марката
В частност виртуалният свят предостави на своите обитатели още няколко приятни възможности. Например, когато потребителите завършат дадена мисия, те ще бъдат възнаградени с предмети от колекцията BVLGARI Resort, както и с характерни аксесоари, които могат да използват, за да оборудват своите аватари. Потребителите могат да се докоснат до марката, като облекат аватарите си в класически артикули от колекции като B.zero1, Divas’ Dream и Serpenti.
Освен това Blackpink Lisa, световният посланик на марката, ще проведе виртуално събитие на живо, което вече предизвиква голямо внимание. В царството на BVLGARI нейният аватар ще участва в различни интерактивни дейности с преданите последователи на марката, като например да си прави селфита.
От създаването си през август 2018 г. метавселената платформа ZEPETO, която се управлява от Naver Z, е натрупала над 320 милиона членове по целия свят. Тъй като тийнейджърите съставляват 80 процента от потребителската база на платформата, тя твърдо се утвърждава като любимо място за прекарване на свободното време на поколението Z по целия свят в ерата на метавселената.