През април NFT Azuki и Nakamigos тръгнаха в обратна посока на общия пазар на цифрови колекционерски предмети, след като отбелязаха над 100% скок в обема на продажбите.
NFT от Azuki и Nakamigos отбелязаха увеличение на обема на продажбите с над 130% и 150% съответно през април, показват данните на CryptoSlam.
В рамките на периода NFT от Azuki донесоха приблизително 22 млн. долара продажби, докато Nakamigos генерираха около 20 млн. долара.
Продажбите в Azuki бяха повлияни основно от 11%-ното покачване на броя на уникалните купувачи (628), което доведе до рязко покачване на трансакциите с 61% до 568.
Въпреки че броят на уникалните купувачи и общият брой на трансакциите за NFT Nakamigos намаляха, средната стойност на продажбите през април от 1 134 USD беше повече от четири пъти по-висока от тази през март, когато възлизаше на 267 USD.
Azuki и Nakamigos подобряват месечните продажби на световния пазар на NFT
NFT Azuki и Nakamigos имат значителен принос за продажбите на световния пазар на NFT през април.
Макар че тежки хитове като Bored Ape Yacht Club (BAYC) на Yuga Labs, Mutant Ape Yacht Club (MAYC), Otherdeed и CryptoPunks попаднаха в топ 10 на NFT по обем през април, много от топ проектите липсваха.
Продажбите от Azuki и Nakamigos донесоха общо 42 млн. долара, което представляваше 6,6% от общите продажби на стойност около 633 млн. долара.